-

Adrian-Lenz

Co się stało z siostrą Łucją?

Temat, który dzisiaj poruszam jest jednym z tych opatrzonych etykietką „teorie spiskowe”. „Poważni ludzie” się takimi rzeczami nie interesują, oni nawet nie patrzą w tę stronę, bo przecież każdy kontakt z tego typu historiami, choćby najbardziej przelotny, oznacza towarzyską kompromitację. Na szczęście my nie musimy się tym przejmować, bo „poważni ludzie” w tym wypadku to tylko patentowani inteligenci na etatach, którzy muszą poruszać się w narzuconym im paradygmacie, jak mrówka w labiryncie. Prawicowcom spiskowe teorie nie straszne. Na początek może rozszyfrujmy to tajemnicze pojęcie. Co to jest teoria spiskowa? Jest to taki opis zdarzeń, z którego wynika, że jakaś oficjalnie szanowana organizacja postąpiła „nieładnie” (mordując, kradnąc, oszukując itp.) i do tego łże w żywe oczy, że to nieprawda, przy czym udało jej się przekonać do swojego kłamstwa sporą grupę ludzi. To wszystko, to cała definicja. Nic więcej się nie liczy. Jeśli dany opis spełnia te założenia, nieodmiennie będziemy mieli do czynienia z „teorią spiskową” bez względu na wszystkie inne okoliczności. Czy naprawdę tego typu teorie są tak nieprawdopodobne? Czy nie znajdziemy dla nich przykładów z przeszłości? No właśnie, nikt, kto ma choćby szczątkową wiedzę o rzeczywistości nie odrzuci z miejsca każdej teorii spełniającej te kryteria. A jednak w naszym świecie mechanizm wyparcia działa w najlepsze. Są teorie, dla których czarno na białym przedstawia się dowody potwierdzające, nikt ich nawet nie podważa, a jednak etykietka teorii spiskowej jest barierą nie do przebicia i taka wersja zdarzeń nigdy nie znajdzie poparcia – argument: „przecież to niemożliwe” jest w tym wypadku najmocniejszą kartą. Naprawdę fantastyczny mechanizm wymyślili ci spece od socjotechnik, ciekawe kto go projektował, gdzie tego uczą? Ale przejdźmy do meritum.

Powyższe zdjęcia przedstawiają siostrę Łucję dos Santos (wiek ~40 lat i 60lat) – karmelitankę, która w wieku 10 lat była świadkiem objawień Matki Bożej w Fatimie. Można powiedzieć, że ona była głównym „odbiorcą” tych objawień, bo to jej Matka Boża powierzyła misję przekazania swojego przesłania światu. Pozostałych dwoje dzieci, które uczestniczyły w  objawieniach, zmarło w kilka lat po tych wydarzeniach. Nie będę tu opisywać życiorysu siostry Łucji, chcę jedynie wskazać, że jest to ważna persona w katolickim świecie, właśnie ze względu na te objawienia, przy okazji których miał też miejsce tzw. „cud słońca” – mówi się, że największy cud w historii Kościoła od czasu zmartwychwstania naszego Pana Jezusa Chrystusa. Chyba zgodzimy się, że osoba, której powierzono przesłanie tych cudownych wydarzeń to nie byle kto.

Długoletni badacz i znawca tematu objawień fatimskich dr Peter Chojnowski (ur.1965r.), przeglądając liczne zdjęcia siostry Łucji dos Santos, takie jak te, które tu wstawiłem, doszedł do wniosku, że coś tu nie gra. Trochę nie podobna do siebie ta siostra Łucja, jeśli porównać zdjęcia sprzed 1965r. i te zrobione później. Rzeczywiście nawet dla mnie na pierwszy rzut oka dziwnie to wygląda. Czy człowiek z wiekiem może się tak zmienić? Osobiście ciężko mi stwierdzić. Gdyby to o mnie chodziło, pewnie podumałbym nad tym chwilę, podrapał po głowie i w końcu wróciłbym do swoich zajęć, wzruszając ramionami, bo niby nad czym tu się rozwodzić? Ludzie się zmieniają. Na szczęście doktor Chojnowski okazał się być bardziej dociekliwy. Wyszukał wszystkie dostępne zdjęcia siostry Łucji z różnych lat jej życia (zebrało się tego parę setek) i poddał je analizie (był to rok 2017, więc sprawa jest dosyć świeża). Jak na naukowca przystało, zabrał się do tego profesjonalnie – z wykorzystaniem instytutów i renomowanych specjalistów. Powysyłał zebrane materiały do przebadania i wkrótce zaczęły spływać gotowe raporty. Są one do wglądu na jego stronie internetowej sisterlucytruth.org; mamy tam ekspertyzy: dentystyczną, biometryczną, animetryczną; raporty: biegłego od spraw kryminalnych, chirurga plastycznego i inne, wszystkie podpisane, z nazwiskami, wyglądają profesjonalnie. Dla mnie, jako laika, ciężko ocenić wartość dowodową poszczególnych analiz, ale zdaniem inicjatora tych badań, jak również związanych z nim ekspertów, uzyskane wyniki pozwalają stwierdzić z zupełną pewnością, że na analizowanych zdjęciach mamy do czynienia z dwiema różnymi osobami – jakaś kobieta przejęła tożsamość siostry Łucji.

Taka byłaby interpretacja gdyby chodziło o jakikolwiek inny przypadek, problem w tym, że nasz „przypadek” to siostra Łucja dos Santos – posłaniec orędzia fatimskiego. Z tej przyczyny logiczne wnioski stają się jakby mniej logiczne. Przyjęcie narzucającej się konkluzji oznacza przyjęcie założenia, że: a) Oficjalnie szanowana instytucja dopuściła się czegoś nikczemnego (bo przecież przynajmniej część wysoko postawionych hierarchów musiało o tym wiedzieć) i b) Ta sama instytucja się do tego czynu nie przyznała, wprowadzając w błąd znaczną grupę ludzi; o nie! Obydwa kryteria „teorii spiskowej” spełnione - trzeba uciekać. Dla wielu zapala się w tym momencie lampka alarmowa, której, choćby chcieli, już nie są w stanie wyłączyć. Od tego momentu cokolwiek w tym temacie zostanie powiedziane nie będzie brane na poważnie.  Odium spiskowej teorii działa jak zaczarowany proszek – wszystko pod jego wpływem zmienia swoje wcześniejsze właściwości, nawet zasady logiki dwuwartościowej. W tej atmosferze czwórka wieńcząca równanie zaczynające się od „2+2=” jakby się przepoczwarza, mutuje, coraz bardziej przypominając cyfrę pięć, o właśnie rośnie jej brzuszek. Uff… Całe szczęście, na mnie ten zaczarowany proszek nie działa.  

Zrzućmy zatem z siebie ten spiskowo-teoriowy kaganiec i spójrzmy faktom prosto w oczy - ekspertyzy naukowe stwierdzają, że mieliśmy nie jedną, ale dwie „siostry Łucje”. Naprawdę nie widzę powodów, na podstawie których moglibyśmy podważyć wyniki tych analiz. Myślę, że jeśli chodziłoby tu o jakąkolwiek inną osobę, takie nagromadzenie materiałów byłoby rozstrzygające i trzeba by uznać tę teorię za potwierdzony fakt.  Wyznaczony został nawet moment, w którym nowa „siostra Łucja” weszła na scenę, aby doświadczyć swoich 5 minut sławy (które okazały się wyjątkowo długie), było to 13 maja 1967r., w 50 rocznicę objawień. Zachowały się zdjęcia z tego wydarzenia. Od tego momentu ilekroć „siostra Łucja” pojawiała się publicznie, była to już tylko ta „nowa”, aż do jej śmierci w 2005r. Natomiast ostatnia publiczna aktywność prawdziwej („starej”) siostry Łucji to rok 1957 i wywiad, którego udzieliła ojcu Fuentes z Meksyku - w mojej opinii ma on dość ponury wydźwięk. Po tej dacie nie mamy już żadnych pewnych informacji o siostrze Łucji dos Santos – wizjonerce z Fatimy.

Z powyższego wynika, że „podmianka” siostry Łucji nastąpiła między 1957 a 1967r. , natomiast pierwsze znalezione przeze mnie, wyrażane publicznie wątpliwości odnośnie tożsamości osoby, którą przedstawiono nam jako siostrę Łucję to rok 1992. Jak to możliwe, że przez tyle lat nikt się nie zorientował, nawet nie poddał w wątpliwość oficjalnej narracji? Nie wiem, być może jest to zasługa ścisłej klauzury, w której żyły karmelitańskie zakonnice, praktycznie odcinającej je od świata zewnętrznego? – w każdym razie o siostrze Łucji mało się mówiło. Ale nawet w 1992r. teoria o dwóch „siostrach Łucjach” nie zadomowiła się na dobre wśród propagatorów orędzia fatimskiego. Pojawiła się na chwilę, ale szybko została wykopana za drzwi. Co się wtedy stało?  Nowa „siostra Łucja” udzieliła wywiadu, w którym zaprzeczyła kilku istotnym punktom przesłania fatimskiego. Powiedziała między innymi, że trzecia tajemnica fatimska wcale nie miała być ogłoszona w 1960r. i że papież nie musiał się nią z nikim dzielić, ale mógł ją zachować dla siebie – te stwierdzenia przeczą temu, co siostra Łucja mówiła i pisała jeszcze w latach 50-tych. Dodatkowo z wywiadu wynika, że nawrócenie Rosji, o którym mówiła Matka Boża, już nastąpiło; że nie chodziło wcale o nawrócenie na katolicyzm czy chrześcijaństwo, ale o samo wyzwolenie z komunizmu (trzeba przyznać "ciekawa" interpretacja). Tego typu stwierdzenia były nie do przyjęcia dla „tradycyjnych” katolików i właśnie wtedy pojawiły się głosy, że to wcale nie siostra Łucja udzielała tego wywiadu, ale ktoś się pod nią podszywał. Dość szybko jednak zmieniono narrację, okazało się, że… to tłumacz źle wywiad przetłumaczył, to on jest wszystkiemu winien. Widocznie „rycerze Fatimy” zorientowali się, że weszli na grunt „spiskowych teorii” i trzeba było się jakoś wycofać. Nawet potem, kiedy przeprowadzono nowy wywiad w 1993r., kiedy pojawiły się nagrania z tych rozmów i kontrowersyjne stwierdzenia zostały potwierdzone, hipoteza o dwóch „siostrach Łucjach” nie znalazła wielu amatorów. Po opublikowaniu fałszywki trzeciej tajemnicy fatimskiej w 2000r., też nie było jakiś masowych „konwersji” na teorie spiskowe. W sumie to do dzisiaj nie wiem, jak semi-tradycyjni katolicy tłumaczą sobie te sprzeczności w wypowiedziach rzekomo tej samej osoby.

Przełom w odkryciu prawdy o wizjonerce z Fatimy to dopiero rok 2017 i badania doktora Chojnowskiego. Chociaż słowo „przełom” może nie jest odpowiednie, wtedy tylko uzyskano dowody potwierdzające hipotezę o dwóch „siostrach Łucjach”. Teoria spiskowa nawet z dowodami nie staje się mniej spiskowa, więc ludzie z reguły dalej omijają ją szerokim łukiem. Różnica polega na tym, że ci, którzy noszą Fatimę na sztandarach muszą się teraz jakoś do tej teorii odnieść, przez co zatacza ona coraz szersze kręgi. Kto wie, być może prawdzie uda się w końcu wyjść na powierzchnię?

Na koniec pozostała nam jeszcze sprawa prawdziwej siostry Łucji dos Santos i tego, co się z nią stało. Ja rzecz jasna nie wiem. Nie chcę się tego nawet domyślać. W pamięci mam jej obraz – jako świętej zakonnicy i to mi wystarcza. A skoro Watykan musiał ją uciszyć, to oznacza, że nie chciała współpracować z ich narracją. Prawdopodobnie domagała się publikacji trzeciej tajemnicy fatimskiej zgodnie z wolą Matki Bożej. To dlatego nie pozwolono jej mówić. Właśnie tak lubię myśleć o siostrze Łucji, jako o niezłomnej posłanniczce Bożego słowa. Tak ją zapamiętam.

Nie mam zamiaru dłużej nikogo przekonywać. Materiały są dostępne, każdy może ocenić. Dla mnie dowody są jednoznaczne i dopóki nie zostanie podważona ich autentyczność, hipoteza o dwóch „siostrach Łucjach” wydaje się jedynym logicznym wyjściem. Na koniec wstawiam tu fragment ostatniego listu siostry Łucji, skierowanego do ojca Jose Bernardo Gonçalves, fragment, który najbardziej mi się z nią kojarzy i ją przypomina (tłumaczenie moje).

Z Bogiem!

„…Kiedy spotkało mnie szczęście wstąpienia do zakonu karmelitańskiego, zaprowadzono mnie do celi; gdy tam weszłam, mój wzrok spoczął na dużym, nagim krzyżu, który otwierał do mnie swoje ramiona. Nasza wielebna Matka Przełożona zapytała mnie: „Czy wiesz dlaczego na tym krzyżu nie ma figury?” i nie dając mi czasu na odpowiedź dodała: „To dlatego, abyś ty mogła się na nim ukrzyżować.” Jaki piękny ideał – być ukrzyżowanym z Chrystusem! Tak, aby On mógł napoić mnie radością krzyża.

W tym tkwi sekret mojego szczęścia – nie żądać ani nie pragnąć niczego więcej, tylko żeby miłować i cierpieć dla miłości…”

(siostra Łucja dos Santos z Fatimy, rok 1955)



tagi: fatima  siostra łucja  sobowtór  teoria spiskowa 

Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 10:20
171     11412    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

prosiak123 @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 10:22

Niech Pan się nie martwi, Pan Karoń to naprawi !

zaloguj się by móc komentować

Babinicz-z-Bielan @prosiak123 2 kwietnia 2021 10:22
2 kwietnia 2021 10:42

Idź Pan z tym Karoniem - to gość, który 2 godzinny film opowiada w 4 godziny.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 10:49

Pańskie rozumowanie zasadza sie na pozorowanym konflikcie pomiędzy powierzchownością, a głębią. Pan chce powiedzieć, że ludzie powierzchowni, negują głębie, nazywając ją teorią spiskową. To jest numer ograny, jak babcine karty do remika. Format tak stary jak rewolucja październikowa. Ja mam zawsze jeden sposób na oddzielenie ziarna od plew. Ja coś wygląda naprawdę ciekawie i bardzo prawdopodobnie, tak jak zaprezentowana przez pana historia siostry Łucji, spoglądam zawsze na twarz autora tych rewelacji. I to mi zwykle wystarcza, albowiem twardo będę stał po stronie ocen powierzchownych. Oto więc lansowany przez pana Peter Chojnowski, ikona wiarygodności.

 

https://gloria.tv/post/ApCtMbNh6kWa4xAxVaUdXyfAK 

 

Jak będzie pan nadal wypisywał takie rzeczy, wyleci pan i będzie musiał poszukać szczęścia na jakichś bardziej prawicowych portalach, gdzie z całą pewnością powitają pana z otwartymi rękami. Odwagi. 

zaloguj się by móc komentować

Babinicz-z-Bielan @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 10:58

Zrzućmy zatem z siebie ten spiskowo-teoriowy kaganiec i spójrzmy faktom prosto w oczy - ekspertyzy naukowe stwierdzają, że mieliśmy nie jedną, ale dwie „siostry Łucje”.

Dla mnie, jako laika, ciężko ocenić wartość dowodową poszczególnych analiz, ale zdaniem inicjatora tych badań.....

I właściwie można skończyć czytać.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 11:37

a któż to jest ten dr Peter Choynowski, co reprezentuje (jaka placówke naukową, kim tam w niej jest, . , jakie ma publikacje naukowe, etc., i na czyje zlecenie i za czyją kase robił te badania?

Wspomne tylko że badanie radioweglowe paru skrawków  Całunu Turyńskiego też było w pełni naukowe, zbadały to renomowane laboratoria oraz  firmowali wybitni specjaliści.

O znacznie większej "wadze" na rynku naukowym niz ten Choynowski.

Ale  z tego, skoro zastosowany aparat badawczy nie nadawał się do badania natury badanego obiektu.

Tak więc radziłbym ostrożniej z podobnymi mistyfikacjami naukowymi.

 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 12:27

Ale o co chodzi?

Ma Pan jakieś problemy?

Coś mi się zdaje, że to co wypisuje prosiak, żeby się Pan skonsultowal z Karoniem nie jest pozbawione sensu.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @prosiak123 2 kwietnia 2021 10:22
2 kwietnia 2021 13:57

Mam wrażenie, że pan Karoń już się wypalił.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @gabriel-maciejewski 2 kwietnia 2021 10:49
2 kwietnia 2021 14:02

"Pan chce powiedzieć, że ludzie powierzchowni, negują głębie, nazywając ją teorią spiskową"  Uważam tylko, że posługiwanie się terminem "teorie spiskowe" w takim znaczeniu, w jakim najczęściej się go stosuje, jest szkodliwe dla dochodzenia do prawdy, w każdej dziedzinie.

"spoglądam zawsze na twarz autora tych rewelacji" Przyzna pan, że ta metoda nie musi być zawsze w 100% skuteczna.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Babinicz-z-Bielan 2 kwietnia 2021 10:58
2 kwietnia 2021 14:08

Rzeczywiście wyjaśnił pan wszystko.

Tylko, że nawet jeśli nie wiem, co to jest zgorzel w zębie, jeśli pójdę po kolei do trzech różnych dentystów i każdy z nich powie mi, że mam zgorzel, to chyba będę miał pewność, że mam akurat taką przypadłość, nawet nie będąc fachowcem w tej dziedzinie, czyż nie?

 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 2 kwietnia 2021 11:37
2 kwietnia 2021 14:17

Pan Chojnowski jest wykładowcą uniwersyteckim chyba z dziedzin około-filozoficznych. Ale takie osoby jak Lois Gibson (specjalistka od rozpoznawania twarzy) czy Dr. Julio Garcia (chirurg plastyczny) uchodzą za fachowców w swoich dziedzinach i jednak potwierdzają tę teorię o dwóch "siostrach Łucjach".

"Tak więc radziłbym ostrożniej z podobnymi mistyfikacjami naukowymi." A na jakiej podstawie pan twierdzi, że są to mistyfikacje naukowe?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @szarakomorka 2 kwietnia 2021 12:27
2 kwietnia 2021 14:18

A co ma wspólnego Karoń z siostrą Łucją?

zaloguj się by móc komentować


malwina @gabriel-maciejewski 2 kwietnia 2021 10:49
2 kwietnia 2021 14:35

zobaczyłam zdjęcie. 

Jest Pan okrutny:)

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @gabriel-maciejewski 2 kwietnia 2021 14:30
2 kwietnia 2021 14:55

Na stronie gdzie to zdjęcie jest wiele ciekawych artykułów w rodzaju '' satanizm w Watykanie'' etc. Brakuje jeszcze książki Piątka Tomasza ;; Rydzyk agentem Putina'',a tak by pasowała tam.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @gabriel-maciejewski 2 kwietnia 2021 14:30
2 kwietnia 2021 14:59

Tak? I co pan wyczytał w tej twarzy? Antysemityzm?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 14:17
2 kwietnia 2021 15:35

Nie odpowiadasz na zasadnicze kwestie. Mianowicie,  kto, komu, kiedy i dlaczego zlecił podobnego rodzaju chutzpach? I za ile?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 14:59
2 kwietnia 2021 15:40

Naprawdę pana wywalę, bo dupa z pana nie prowokator, jak powiedział klasyk. 

zaloguj się by móc komentować

Soplica @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 15:54

Na różne potrzeby znajdują się różni fachowcy. Onegdaj wytrzaśnięto mocne nazwiska do poparcia jednej tezy z dnia 10.04.2010roku. Inni wyciągnęli swoich fchowców i tak sobie dyskutują do dnia dzisiejszego. Dla tej sprawy również mógł ktoś wyciągnąć autorytet aby nadać swój bieg pewnych podejrzeń. Po udowodnieniu, że pewien dziennikarz w stanie wskazującym przejachał na pasach staruszke - jest niewinny, wszystko jest możliwe. Nawet to, że ktoś nie jest sobą bo dlaczego miałobybyć tak proste i oczywiste?  Zaczynam sie zastanawiać czy autor tego artykułu jest tym za kogo się podaje czy może jest zupełnie kimś innym a my dyskutujemy z kimś zupełnie wyimaginowanym? Prawda jest jedna a racji bez liku. Już niedługo po raz enty okarze się że warto żyć bo ktoś już za nas oddał życie. To ciekawszy temat.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 2 kwietnia 2021 15:35
2 kwietnia 2021 16:12

Stoi to przecież czarno na białym. Wykładowca uniwersytecki zajmujacy się sprawą Fatimy - dr Chojnowski zlecił wykonanie analiz różnym specjalistom i instytucjom, aby przekonać się czy podejrzenia o "podmienieniu" siostry Łucji mogą być prawdziwe. Rozpoczęło się to w 2017r. Wyniki są podane na stronie: https://sisterlucytruth.org/the-evidence/ . Jeśli idzie o finansowanie, to chyba opłaca to z własnych środków plus wpłaty darczyńców, nie ma nic, żeby dopłacała do tego jakaś trzecia instytucja.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 16:14

Co się stało z Abp Lefebvrem? 

http://pink-panther.szkolanawigatorow.pl/abp-marcel-lefebvre-miedzy-gabonem-a-watykanem-kilka-uwag

Stawiam na objawienie prywatne od ... "ufoludków"

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Soplica 2 kwietnia 2021 15:54
2 kwietnia 2021 16:17

Czyli nie można w świecie nic udowodnić, więc nie ma sensu niczego badać i doszukiwać się prawdy, tak? Taki wydźwięk ma Pana komentarz.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Magazynier 2 kwietnia 2021 16:14
2 kwietnia 2021 16:24

Niech się Pan lepiej ustawi w kolejce do "szczepień" preparatem z abortowanych dzieci. Franciszek zachęca.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 16:12
2 kwietnia 2021 16:25

Masz irytującą manierę traktowania wszystkich wokól  jako głupszych od siebie. Jesli nie wiesz jak pisać notki na podobny temat, to możesz sobie przeczytać np.:

http://stanislaw-orda.szkolanawigatorow.pl/jezusowy-caun-1  

 

zaloguj się by móc komentować


Niedzwiedzica @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 17:06

No dobrze, prowokacje prowokacjami, ale jak wlasciwie jest z siostra Lucja?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 2 kwietnia 2021 16:25
2 kwietnia 2021 17:19

"Masz irytującą manierę traktowania wszystkich wokól  jako głupszych od siebie"  Przyznaję, że bez pardonu potraktowałem osoby ulegające pułapce "spiskowych teorii", ale to chyba nie są "wszyscy wokół". 

Widzę, że przeszedł pan ze mną na ty.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 17:19
2 kwietnia 2021 19:04

W necie jestem na "ty" ze wszystkimi nickami i oczekuję w tym względzie wzajemności.

zaloguj się by móc komentować

Soplica @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 16:17
2 kwietnia 2021 21:26

Nie, szanowny panie. Czytajmy ze zrozumieniem. Ja napisałem zupełnie coś innego. Napisałem że kazdy może udawadniac swoją rację. Ale widzi pan tylko swój czubek nosa i tyle. A świat jest nieco bardziej skomplikowany niż pańskie domniemania i wywody. Dzisiaj każdy dzięki swojej erudycji może zostać prezydentem - patrz Warszawa, a co dopiero wykłdowca i to nie byle jaki bo uniwersytecki :), może stać sie specjalistą od ... no właśnie: spisków, klonowania, oszustwa i nie wiadomo jeszcze czego. Pierdoły pan propagujesz a rzeczy ważne? Jak w polskim filmie nuda i nic sie u pana nie dzieje. A szkoda.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Adrian-Lenz
2 kwietnia 2021 21:56

No cóż czyli pytanie zostaje pytaniem w/g pana notki.  "Na szczęście doktor Chojnowski okazał się być bardziej dociekliwy." -już były wcześniejsze "dociekania" ,bodajże dr Marian T. Horvat?.. dr Peter Chojnowski miał niewątpliwie związki z bractwem FSSPX ,lecz czy został  zwolennikiem Sedewakantyzmu  to tego nie wiem , lecz wiem,że ma liczną rodzinę i mieszka z żoną i sześciorgiem dzieci na małej farmie w stanie Waszyngton. Nie bardzo rozumiem,dlaczego powiela pan tak "sensacyjne"odkrycia w sprawie KK ? a ja w kwestii powielania to pozwolę sobie powielić 16-tą rocznicę śmierci JP2:

.Pontyfikat 264 następcy św. Piotra trwał 26 lat 5 miesięcy i 16 dni i był trzecim co do długości w historii papiestwa..
Jan Paweł II to pierwszy papież z Polski, pierwszy papież Słowianin i pierwszy papież pochodzący z kraju będącego wówczas pod rządami komunistów.....
Odbył 104 podróże zagraniczne, odwiedził 129 krajów a także wszystkie zamieszkane kontynenty. Dziewięciokrotnie odwiedził ojczyznę. Odbył też 144 podróże po Włoszech. Wylicza się, że przebył ponad 1,6 miliona kilometrów, co odpowiada 40-krotnemu okrążeniu Ziemi wokół równika i czterokrotnej odległości między Ziemią a Księżycem.....
Pogrzeb był jednym z największych, zgromadzeniem chrześcijan w historii świata i największym z dotychczasowych pogrzebów znanych w historii świata. Na ceremonię przybyło do Rzymu ponad 4 miliony ludzi.W pogrzebie uczestniczyło 4 królów, 5 królowych, ponad 70 prezydentów państw reprezentujących kraje z różnych zakątków globu...
2 kwietnia 2005 roku wieczorem, arcybiskup Leonardo Sandri ogłosił, że o godzinie 21:37 "Nasz Ojciec Święty powrócił do domu Ojca".

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 2 kwietnia 2021 19:04
2 kwietnia 2021 22:22

Ja nawet w internecie rozmawiam z ludźmi, nie z nickami.

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 16:24
3 kwietnia 2021 05:06

Nerwy puszczają, co nie? Oj niewdzięczna ta niwa, niewdzięczna. Żeby tylko jaka korzyść z tego była, choćby i malutka. 

Daj ci Boże, panie Adrianie, lepszego spowiednika, głębsze wczytanie się w słowo Boże i wolność od tego chłamu co sumienie zaśmieca. 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Soplica 2 kwietnia 2021 21:26
3 kwietnia 2021 07:44

"kazdy może udawadniac swoją rację" No ale chyba można obiektywnie rozstrzygnąć, kto ma rację, jeśli sprawa, jak w tym przpadku, dotyczy konkretnych wydarzeń w świecie rzeczywistym. Nazywa się to procesem dochodzenia do prawdy.

"Pierdoły pan propagujesz" Jeśli to, co ustalił dr Chojnowski jest prawdą, a wszystko wskazuje na to, że jest, to mamy do czynienia ze sprawą poważną, przynajmniej dla świata katolickiego.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @BTWSelena 2 kwietnia 2021 21:56
3 kwietnia 2021 07:52

Dziękuję za przywołanie postaci p.Horvata, wcześniej o nim nie słyszałem.

Ale niech pani odpuści z tym JP2. Dlaczego niby był wielki, bo podniósł ducha narodu? Sprzeciwiał się aborcji? Czy fakt niepopierania mordowania dzieci czyni osobę świętą?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Magazynier 3 kwietnia 2021 05:06
3 kwietnia 2021 07:55

"Nerwy puszczają, co nie?" Po prostu nie lubię, kiedy osoby słuchające ludzi szerzących najbardziej niedorzeczne doktryny (patrz Franciszek), usiłują przedstawić konserwatywny katolicyzm jako dziwactwo. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 07:44
3 kwietnia 2021 08:13

Jeśli oraz wszystko.

Te określenia się wykluczają.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Adrian-Lenz
3 kwietnia 2021 09:22

Ów naukowiec pominął pewien wątek, który świetnie uzupełnia główny nurt badań, a mianowicie ta dwójka pastuszków została zamordowana, aby nikt nie mógł powiedzieć, że druga Łucja nie jest pierwszą. Proszę w tej sprawie skontaktować się z rzeczonym naukowcem lub w ostateczności że Scotland Yardem.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 07:55
3 kwietnia 2021 09:59

konserwatywny katolicyzm -

To jest mem. Konserwatyzm jak sam nazwa wskazuje nadaje się do konserw. Daj pan spokój. Konserwatyzm jest odpryskiem rewolucji francuskiej. Tak jak monarchizm. Dopóki nie wybuchła rewolucja nie było mowy o żadnym konserwatyzmie ani monarchizmie. Chryzostom Pasek wyzwał by pana na ubity grunt, gdybyś go nazwał monarchistą. Rojalista to nie monarchista. De Maistre i ten drugi zaczynali jako roussoiści, ale dostali zlecenie na inny odcinek walki z Kościołem. Doczytaj pan sobie, bo poświęcasz swoje energie intelektualne na jałowy bieg. 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @Adrian-Lenz
3 kwietnia 2021 10:24

Zaglądając na Pana blog czuję się jakbym wpuścił do domu świadków jehowy.

zaloguj się by móc komentować

aprosz @przemsa 3 kwietnia 2021 10:19
3 kwietnia 2021 10:38

Szkoda, że nie zaciśnięte pięści :(

Co panu przeszkadza pisanie Pana Adriana?

Na swoim blogu, podczas przepychanek, inaczej pan pisał tfu

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @aprosz 3 kwietnia 2021 10:38
3 kwietnia 2021 11:01

Chciał Pan powiedzieć co Panu przeszkadzają świadkowie jehowy w domu?

(przeszkadza mi rownież lgbt, lewactwo, śmiszki, spurki itp - taki jestem nietolerancyjny/ tolerancyjny w domu, że ich sobie w nim nie życzę - wolno mi? - jeszcze?)

Ostatnio przeszkadza mi rownież klękanie na stadionach - no coż idiotyzmy znajdują naśladowców.  

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 07:52
3 kwietnia 2021 11:09

Postać dr M.Horwatowej (jest kobietą)wcześniej już wypłynęła w tych badaniach "naukowych" i robiąc reserach powinien pan mieć o tym świadomość ,jak i innych w tej kwestii aspektów,ktorych chce pan w swoich "sensacjach" ukazać.

Traktowanie JP2 pytaniem "dlaczego niby wielki" dyskwalifikuje pana intelekt i zamiary jako" odkrywcę" badań naukowych zawartych w notce...Staram się być uprzejma,lecz przypomina pan młotkowego,który w zgrabnych wywodach usiłuje przekonać do odkrywczych racji. Net jest utkany nicią pajęczyny  -uznanych profesorskich dowodów...A ja to rozróżniam....co pan tutaj imputuje...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @przemsa 3 kwietnia 2021 10:19
3 kwietnia 2021 11:28

Spoko, nie z takimi tuzami intelektu potrafimy sobie poradzić.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 08:13
3 kwietnia 2021 11:34

W przypadku stwierdzeń, które nie zostały zadekretowane przez Kościół jako nieomylne, lubię używać takich określeń jak "jeśli", nawet w przypadkach, kiedy osobiście jestem czegoś pewien. 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @tadman 3 kwietnia 2021 09:22
3 kwietnia 2021 11:38

Jest pan ilustracją działania mechanizmu wyparcia. Tylko po co fatygować się z komentowaniem?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Magazynier 3 kwietnia 2021 09:59
3 kwietnia 2021 11:43

Ma pan rację z tym konserwatywnym katolicyzmem, ale jaką zastosować terminologię dla tych, którzy idą w ślady abp Lefebvre'a i dla tych idących za Franciszkiem?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @szarakomorka 3 kwietnia 2021 10:24
3 kwietnia 2021 11:43

To niech pan ich nie wpuszcza i tu nie zagląda.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @BTWSelena 3 kwietnia 2021 11:09
3 kwietnia 2021 11:46

W krytycznej ocenie JP2 nie jestem jedyny.

zaloguj się by móc komentować

lewak @Adrian-Lenz 2 kwietnia 2021 17:19
3 kwietnia 2021 12:07

To i tak dobrze, że nie mówi "wy", jak to czynił przed laty.

Teraz się powstrzymuje, chociaż, czasami się zapomina.

 

Spoko, nie z takimi tuzami intelektu potrafimy sobie poradzić.

stanislaw-orda @przemsa 3 kwietnia 2021 10:193 kwietnia 2021 11:28

ps

Szkoda pańskiego czasu dla tych ludzi, bo do nicj nic nie dociera oprócz tego co napisze ich guru.

Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy życzę Panu i pańskiej rodzinie :)

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 11:34
3 kwietnia 2021 12:09

Osobista pewnośc to argument taki sobie.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 11:46
3 kwietnia 2021 12:10

To prawda..nie jest pan jedyny... dałam słowo,że nie bedę linkowała profesorskich blogów Hartmanowych i jego wiernych akolitów, z paszkilami godnymi raczej menela spod budki z piwem...tak więc pana "krytyka"JP2  mieści się w kanonach pana notek...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @lewak 3 kwietnia 2021 12:07
3 kwietnia 2021 12:13

Przed laty to tak mogłem zwracać się  do ciebie oraz do podobnych tobie  funków partyjnych.

zaloguj się by móc komentować

lewak @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 12:13
3 kwietnia 2021 12:20

A jednak!!!

Pozdrawiam niedoszłego kandydata na ambasadora w Sodomie i Gomorze :)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @lewak 3 kwietnia 2021 12:20
3 kwietnia 2021 12:38

Musiałem się do was  zwracać w waszym języku, bo polskiego nie rozumieliście.

W wojsku poprawiali mi "pan" na "obywatel". Wy zaś poprawialiście na "towarzyszu".

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @przemsa 3 kwietnia 2021 12:22
3 kwietnia 2021 12:39

Ciekawe zjawisko od pewnego czasu następuje: jakiś specyficzny nalot dziwnych nicków,którzy meldują się w stan gotowości. To mi przypomina uświęconą pralnię brudnych pieniędzy,aby zaistnieć w biznesie... A przecież autor umie sam się obronić,jak wynika z komentarzy...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 3 kwietnia 2021 12:39
3 kwietnia 2021 12:57

Autor znalazłby większy poklask na witrynie: http://www.neon24.pl/

W tamtym miejscu  "omłoty" Kościoła posoborowego trwają przez 24 godziny na dobę.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 12:57
3 kwietnia 2021 14:48

Oj tak ,tam omłoty obfite ,a plewy sypią się nieustannie.A nad strategią czuwa Rada Programowa ,którą powołuje właściciel portalu. Człowiek o wielu talentach,lekarz anestazjolog,przedsiębiorca-bywały w świecie.... Na neonie właściciel pozwala głosić wszystko praktycznie ...taki Hayde Park z tą różnicą od brytyjskiego,że można obrażać nawet królową.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 3 kwietnia 2021 14:48
3 kwietnia 2021 15:09

a co się stało z blogerem cbrengland?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 15:09
3 kwietnia 2021 15:16

W tym momencie właśnie go szukałam...nie wiem-tak nagle się rozpłynął...

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 12:09
3 kwietnia 2021 15:44

Wyłączając przypadek prawdy objawionej i zasad logicznych umożliwiających jej poznanie, nie ma w życiu mocniejszego argumentu niż osobista pewność, która jest pojęciem subiektywnym. Nawet wobec powszechnie przyjętych reguł naukowych stosuje się tę zasadę, bo mimo tego, że zdecydowana większość naukowców coś stwierdza, w końcu to MY oceniamy, czy te przesłanki są wystarczające do uzyskania pewności. Kiedy tak uznamy, mamy ni mniej ni więcej tylko "osobistą" pewność.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @BTWSelena 3 kwietnia 2021 12:10
3 kwietnia 2021 15:46

To jest fałszywa alternatywa: albo JP2 albo Hartman, tak samo jak PiS - PO.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 15:44
3 kwietnia 2021 15:52

To jest daleko niewystarczające podejście.

zaloguj się by móc komentować


betacool @Adrian-Lenz
3 kwietnia 2021 16:45

https://sekretariatfatimski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=689:10-rocznica-smierci-s-lucji&catid=5&Itemid=356

Tu też jest kilka fotek do porównania z pańskim tekstem. Ostatnia lektura siostry Łucji. Moim zdaniem to o to idzie ta gra. 

zaloguj się by móc komentować


rodos @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 12:38
3 kwietnia 2021 17:41

Ваша честь.

Zawsze stoi mi przed oczyma poniższe:

 

stanislaw-orda @gabriel-maciejewski

29 sierpnia 2019 09:15

Inteligentów-gołodupców można wkręcać w dowolne mistyfikacje. A ponadto kalkuluje się to najtaniej.

zaloguj się by móc komentować

rodos @rodos 3 kwietnia 2021 17:41
3 kwietnia 2021 17:46

W swojej bezdennej głupocie czasami doznajecie pomroczności jasnej albo jesteście wyjątkowo prawdomówni:

 

Paris @gabriel-maciejewski 26 marca 2019 10:22

26 marca 2019 18:07

Dobre...

... usmialam sie... ja tam juz NIGDZIE KONFEROWAC SIE nie mam zamiaru, a NIEROBOW i CWANIAKOW dorabiac nie bede !!!... z wyjatkiem Pana dzialalnosci !!!

Niech sie ida gonic !!!

Wszystkich innych cwaniaków ale Pana he he

zaloguj się by móc komentować

betacool @rodos 3 kwietnia 2021 17:46
3 kwietnia 2021 18:24

"rodos" zwracając się do "rodos" w liczbie mnogiej (tzw. pluralis maiestatis) wyrzuca mu bezdenną głupotę, pomroczność ale także wyjątkową prawdomówność. Bezcenne.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 15:46
3 kwietnia 2021 18:28

To już wyjątkowa pomroczność,aby porównywać JP2 z Hartmanem,piszącym wredne paszkwile na JP2. Uczynił pan to z rozmysłem i z wyjątkową złośliwością.

zaloguj się by móc komentować

betacool @BTWSelena 3 kwietnia 2021 18:28
3 kwietnia 2021 18:45

Adrian wierzy, że to droga do ocalenia Kościoła. Ofiary posoborowej rewolucji więc być muszą...

Ale zastawienie prawdziwie ohydne i parszywe. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @betacool 3 kwietnia 2021 18:45
3 kwietnia 2021 19:10

Rozumiem ,że wiara może wyzwalać emocje.Lecz pisze to człowiek,który wydawałby się opanawał kulturę i tą podstawową wiedzę wartości i oceniania faktów. Jakże się pomyliłam,nie spodziewałam się takiego ohydnego porównania.

zaloguj się by móc komentować

betacool @BTWSelena 3 kwietnia 2021 19:10
3 kwietnia 2021 19:15

Bo to szczera wiara rewolucjonisty. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @betacool 3 kwietnia 2021 19:15
3 kwietnia 2021 19:32

Wedle maksymy "wrogowie naszych wrogów są naszymi sojusznikami"

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 11:43
3 kwietnia 2021 19:35

Niedoinformowanymi, zmanipulowanymi, których urazy do księży zostały wykorzystane przez Bractwo, tak jak poczucie krzywdy ludzi protestujących przeciw usuwaniu krzyża ze żwirowiska w Oświęcimiu roku pamiętnego. 

Jakkolwiek byłby niedoskonały Papież, mimo usilnych starań nie jest w stanie być heretykiem. Nawet postępowi by mu tego nie wybaczyli. Musi reprezentować ortodoksów i komunikować się z ortodoksami. Zarzucanie JPII nieortodoksyjność to jest ciemniactwo, brak wiedzy, brak lektury jego pism filozoficznych. Wydobywanie kruczków prawnych i historycznych to jest tylko namiastka wiedzy. I owszem są rzeczy które mogą być przedmiotem krytyki wobec JPII ale one wynikają nie ze złej woli tylko z jego edukacji, z tego że nie jest historykiem, to zwykłe błędy całego ówczesnego pokolenia, nie do uniknięcią. Ale żeby to wychwycić trzeba mieć wiedzę, której nikt w Bractwie nie ma. 

Niech pan zwróci uwagę na komentarz betacoola, to jest strzał w 100. 

zaloguj się by móc komentować


Adrian-Lenz @BTWSelena 3 kwietnia 2021 18:28
3 kwietnia 2021 19:53

Pani sama wyciągnęła tego Hartmana, w tym kontekście, że kto krytykuje JP2 jest po stronie Hartmana.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Magazynier 3 kwietnia 2021 19:35
3 kwietnia 2021 19:58

Pan jeszcze nie doszedł do zrozumienia, że granice ortodoksyjności w "kościele posoborowym" zostały przekroczone. Jeśli nie będzie pan starał się negować rzeczywistości, to prędzej czy później pan do tego dojdzie, i co wtedy? Czego pan się chwyci?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 19:53
3 kwietnia 2021 20:44

Hola,hola panie Adrianie. Uściślijmy słowa.Jak już -to ten kontekst dotyczył porównania pana z J.Hartmanem. Starałam się zwrócić pana uwagę na niewłasciwość krytyki KK,a ciągnie się z poprzedniej notki . Pan sobie wykręcił kota ogonem prosto mówiąc i porównał JP2 z Harmanem. Mam nadzieję,że ręka była szybsza niż głowa,bo porównanie wiecej niż niewłaściwe.

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz
3 kwietnia 2021 20:49

Kościół przedsoborowy potrzebuje męczenników. Najlepiej tych wysłanych do lepszego świata przez kościół posoborowy.  Stąd ta data  graniczna zdjęć siostry Łucji (1965), czyż nie ? Przecież to rok zakończenia soboru.

Więc skoro nie można zanegować autentyczności zdjęcia Łucji czytającej na łożu śmierci list Jana Pawła II, to można spróbować pomajstrować przy autentyczności Łucji.

 

zaloguj się by móc komentować

betacool @betacool 3 kwietnia 2021 20:49
3 kwietnia 2021 20:53

Niech to pan potraktuje jako teorię spiskową opartą na zbieżności dat. 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @BTWSelena 3 kwietnia 2021 20:44
3 kwietnia 2021 20:53

W jakim sensie porównał? Chodziło mi o pokazanie fałszywej alternatywy, w której albo jesteś po stronie "kościoła posoborowego" z JP2 albo po stronie ateistów i bluźnierców. Jest to fałszywa alternatywa, bo istnieje jeszcze "tradycyjny" (zwyczajny) Kościół Katolicki, niestety tymczasowo bez przywódcy - papieża.

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 19:58
3 kwietnia 2021 21:08

Pan jeszcze nie doszedł do tego co to jest prawda która daje wolność. Z tej racji dalsza dyskusja z panem jest bezcelowa. 

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 21:00
3 kwietnia 2021 21:37

No to masz pan baby placek.

Z tego samego portalu inna teoria spiskowa dotycząca Łucji.

https://www.traditioninaction.org/HotTopics/g10htSisterLucy_Horvat.htm

Wybierz pan sobie tę bliższą, abo je zgrabnie połącz, albo się zastanów na wiarygodnością portalu.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Magazynier 3 kwietnia 2021 21:08
3 kwietnia 2021 21:48

Ok, miłej podróży w stronę Nowego Ładu.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @betacool 3 kwietnia 2021 21:37
3 kwietnia 2021 21:57

Tak, ma pan raporty, zdjęcia i analizy, ale zamiast się do tego odnieść, lepiej wskazać, że są inne teorie i to załatwia sprawę.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 21:57
3 kwietnia 2021 22:12

Dawaj Pan wykaz tych raportów i analiz. Z nazwiskami wykonawców, datami, gdzie one były wykonane, kto je firmował (jaka placówka naukowa), gdzie zostaly opublikowane, jakie były do nich uwagi krytyczne ad meritum, itede.

Zonglujesz ogólnikami, a my mamy uwierzć na pańskie "słowo honoru", no bo przecież nie na takie słowo tego tam, P. Chojnowskiego.

Dobrze byłoby zachowywać jednak więcej powagi.

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 21:57
3 kwietnia 2021 22:12

Korzystam ze wskazanych przez pana źródeł. Lekko się pogubiłem co do wiarygodności poszczególnych i wykluczających się teorii pochodzących z tego samego portalu. Mnie tam guzik obchodzi, czy woli pan być tłuczony siekierą, czy tępym młotem, ale skoro lubi pan dokonywać takich wyborów to proszę. Mnie pan na pewno do tego nie przekona.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 22:12
4 kwietnia 2021 09:24

Ma Pan to na stronie, którą podałem, co mam to kopiować?  Trzeba kliknąć i ściągnąć pdfy. Jak dla mnie nie musi Pan w to wierzyć.

Błogosławionych Świąt.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @betacool 3 kwietnia 2021 22:12
4 kwietnia 2021 09:26

Wiarygodności dokładnie czego? Zdjęć, analiz? Zresztą nieważne, błogosławionych Świąt.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Adrian-Lenz 3 kwietnia 2021 21:48
4 kwietnia 2021 14:26

Nowy Ład będzie starym bajzlem ze pradawnym ozdobnikiem: nowym antypapieżem, być może dostarczonym przez Bractwo. Możemy się przerzucać takimi złośliwościami bez końca. Ufam jednak, że ogarnie się pan i otrzeźwieje. Modlitwa pana, i moja za pana.

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 4 kwietnia 2021 09:26
4 kwietnia 2021 15:13

Opowiem panu autentyczną historię. Będąc w rodzinnym mieście na pewnym koncercie zauważyłem, że obok mnie siada dziewczyna, z którą byłem na studniówce. Byliśmy tam w charakterze pary, a wcześniej uczęszczaliśmy do tej samej klasy przez cztery lata ogólnikowo.  Utrzymywaliśmy ze sobą przyjacielskie relacje aż do pierwszych lat po studiach. Potem nie widzieliśmy się przez dwadzieścia lat. Ona mnie na tym koncercie nie poznała, a gdy podszedłem się przywitać uznała to za moją pomyłkę. Ot takie doświadczenie życiowe, którego się nigdy nie zapomni. 

Mądrego korzystania z wszystkich darów Ducha Św. życzę. 

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz
4 kwietnia 2021 15:14

Cztery lata ogólniaka.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @betacool 4 kwietnia 2021 15:14
4 kwietnia 2021 17:14

Przepraszam, ale ciężko mi to uznać za argument w dyskusji.

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @Adrian-Lenz
4 kwietnia 2021 17:20

Duskutujcie sobie dalej:-)

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 4 kwietnia 2021 17:14
4 kwietnia 2021 18:49

Widocznie nieuważnie czyta pan polecane przez siebie teksty, albo sądzi mnie inaczej niż autora tych rewelacji. Tam jednym z argumentów jest opis sporządzony przez kogoś kto rozmawiał z siostrą przez całe cztery godziny.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @betacool 4 kwietnia 2021 18:49
4 kwietnia 2021 19:08

Gdzie ja napisałem coś o rozmowach z "siostrą Łucją". Przecież cała sprawa rozbija się o analizy zdjęć, wykonane przez profesjonalistów.

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 4 kwietnia 2021 19:08
4 kwietnia 2021 19:47

Chciałbym zauważyć że pod wskazanym przez pański tekst linkiem nie ma ani jednego lecz.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @betacool 4 kwietnia 2021 19:47
4 kwietnia 2021 20:06

Mówię o stronie dr Chojnowskiego, cały tekst jest o tym, właściwie od początku do końca.

Nie musi się pan do tego odnosić, ale niech pan przy tym nie mówi, że to jest zwykłe "majstrowanie".

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 4 kwietnia 2021 20:06
4 kwietnia 2021 20:55

Nie chce mi się grzebać w necie, czy zatem mógłbyś podać  namiary na publikacje dr. P. Chojnowskiego?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 4 kwietnia 2021 20:55
4 kwietnia 2021 21:32

Czuję się trochę jakbym pisał do ściany. Wytłumaczę jeszcze raz jak dotrzeć do raportów. Wchodzi pan na stronę https://sisterlucytruth.org, potem klika pan u góry w napis "The Evidence" i wyświetli się panu lista z  raportami, trzeba następnie któryś wybrać np. https://sisterlucytruth.org/math-measurements/ i kliknąć w napis: "Click here to access the facial math measurements report.", wtedy pobierze się panu raport w formacie pdf, z którym można się zapoznać, jest ich około 10 (nie wszystkie stwierdzają ze 100% pewnością, ale chyba każdy co najmniej skłania się ku prawdziwości tezy o sobowtórze). 

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz
4 kwietnia 2021 22:01

WAŻNE UZUPEŁNIENIE z dnia 15 kwietnia 2006:

Według napływających informacji, w kwietniowym wydaniu pisma Inside the Vatican, na razie dostępnym tylko w Kanadzie, redakcja przyznaje się do błędnego umieszczenia zdjęcia. Tak więc zamieszczone na 30 stronie marcowego wydania ITV zdjęcie przedstawia Matkę Maria Celinę, a nie siostrę Łucję.

Rozwiązuje to jedną z zagadek – po prostu mamy do czynienia z błędnie zamieszczonym zdjęciem. Niestety, bardzo dziwi brak dbałości o tak ważne szczegóły w redakcji poważnego pisma, tym bardziej, że chodzi o tak drażliwy temat jak siostra Łucja.

Oczywiście nie kończy to dyskusji na tematy związane z osobą siostry Łucji i Jej spisanych notatek i wypowiedzianych słów, a także niezgodności w zdjęciach młodej siostry Łucji ze zdjęciami zrobionymi w podeszłym wieku.

https://gloria.tv/post/3AhTkTNjeMf61d6senFDau1h6

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz
4 kwietnia 2021 22:10

"Oczywiście nie kończy to dyskusji na tematy związane z osobą siostry Łucji..."

Oczywiście.

zaloguj się by móc komentować

betacool @stanislaw-orda 4 kwietnia 2021 22:10
4 kwietnia 2021 22:43

https://sisterlucytruth.org/about-dr-peter-chojnowski/

Pan doktor Peter to typowy słup do ściągania datków na dalsze badania. Jedno zdjęcie. Brak jakichkolwiek publikacji dostępnych pod wskazanymi tytułami pism i Journali. Jednotematyczne widmo.

Nawet szkołę w której obecnie uczy trudno znaleźć. 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @betacool 4 kwietnia 2021 22:43
5 kwietnia 2021 00:34

"Gdy chce się uderzyć psa, każdy kij dobry".

Albo słup.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Adrian-Lenz
5 kwietnia 2021 07:23

Panowie usiłujecie ignorować słonia w salonie. Wasz wybór, tylko trochę śmiesznie to wygląda.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 07:23
5 kwietnia 2021 08:00

Ale rozumie pan, że te zdjęcia to podmianka? Cała pańska historia jest dęta, oni się do tego nawet przyznali, a pan dalej swoje...

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2021 08:00
5 kwietnia 2021 09:19

Eksperci podejrzewają że portret Mony Lisy przedstawia kogoś innego...

https://9gag.com/gag/a1r1Ar2

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @DYNAQ 5 kwietnia 2021 09:19
5 kwietnia 2021 09:55

ekspertów  zdecydowanie w nadmiarze

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2021 08:00
5 kwietnia 2021 10:25

Pan się wypowiada bez wcześniejszego zorientowania w temacie. Komentarz betacoola dotyczył błędnego podpisania zdjęcia w artykule Inside The Vatican z 2006r. (co zresztą dość szybko wyłapano).

Ja cały tekst i prawie wszystkie napisane pod nim komentarze poświęciłem raportom wykonanym na zlecenie dr Chojnowskiego. Problem w tym, że nikt nie chce przeglądnąć, choćby pobieżnie, tych paru stron. Łatwiej jest napisać 20 komentarzy dookoła tematu.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 10:25
5 kwietnia 2021 10:51

Nie rozumie pan, że żadne raporty nie mają tu żadnego znaczenia? Istotne są tylko pańskie dysfunkcje...

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @gabriel-maciejewski 5 kwietnia 2021 10:51
5 kwietnia 2021 11:13

Skoro tak, naprawdę nie trzeba tego co piszę czytać, a tym bardziej komentować. Przychodząc tu zdawałem sobie sprawę, że moje teksty nie spotkają się z wielkim entuzjazmem. Ludzi zainteresowanych znajdzie się może  kilku i tyle powinienem mieć wyświetleń bez tego całego "elektoratu negatywnego".

Zresztą na razie nie planuje poruszać kościelnych tematów, więc obejdzie się bez tego sztucznego tłumu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 11:13
5 kwietnia 2021 11:46

jest jeszcze , oprócz wymienionych opcji pod literkami a i b, opcja c, mianowicie, że ów P. Chojnowski to zwykły konfabulant. A z podpieraniem się przez zlecane i opłacone przez zlecającego  wyniki ekspertyz, to
trzeba być podwójnie ostrożnym.

A skoro sprawa jest "świeża", to może poczekajmy, az  ktoś, kto jest przynajmniej tak kompetentny jak ów "naukowiec" (?), skomentuje te jego tezy. Po co zaraz robić rejwach, skoro to pierwsze koty za płoty?

A może ktoś taki już je skomentował, niechże Pan poszpera.

A jeśli nie, to może wchodzi w grę także  opcja d,  mianowicie, że one do żadnego komentowania przez poważnych naukowców (bez cudzysłowiu)  zwyczajnie się nie kwalifikują.

zaloguj się by móc komentować


Adrian-Lenz @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 11:46
5 kwietnia 2021 12:24

Po pierwsze te analizy zostały zrobione przez poważnych naukowców/specjalistów.

Po drugie nie nie po to szyje się łatkę spiskowych teorii, żeby potem z tymi teoriami dyskutować i je uwiarygadniać. W przypadku zdarzeń z 9/11 mamy oświadczenia podpisane przez tysiące inżynierów, zaprzeczające "oficjalnej" wersji wydarzeń, i co? Kto z tym dyskutuje? Zresztą nie trzeba nawet sięgać do historii - Kto dyskutuje z naukowcami piszącymi listy otwarte w sprawie szkodliwości lockdownów? A chyba jest to dość istotna kwestia.

Nie ma co się łudzić, że tematy niewygodne dla władzy będą rozchwytywane przez etatowych naukowców.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 10:25
5 kwietnia 2021 13:35

Po co czytać co jakieś kłamce napisały...

zaloguj się by móc komentować

betacool @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 12:24
5 kwietnia 2021 13:54

Pan sobie zdaje sprawę, że z takimi dokumentacyjnymi wrzutkami to powinien iść pan na fora dla stomatologów, antropologów i medyków sądowych. 

Jak ktoś się ma do nich odnieść?

Pan też naukowe autorytety i ich analizy traktuje wybiórczo i dajmy na to naukowcom ze sztabu Niedzielskiego pan nie ufa. Mam to mieć panu za złe? Każdy ma swój rozum i rozpoznaje do czego prowadzi dany scenariusz. Zakładam więc, że pan produkcji speców Niedzielskiego i tak nie czyta, a wie swoje, bo na takie plewy szkoda czasu.

Ale, że i ja swój czas szanuję, a rycie pługiem w skale uważam za zajęcie dla zdeterminowanych niedorobieńców, to ten komentarz jest moim pożegnalnym. 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 12:24
5 kwietnia 2021 14:39

przeciez już kilka razy zwracałem się o  o podanie nazwisk tych naukowców i nazwy placówek badawczych, które oni reprezentują.

A takie zasłanianie się ogólnikami można kontynuować  w nieskończoność, na co ja nie mam ani czasu, ani ochoty.

Żegnam zatem.

 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 14:39
5 kwietnia 2021 15:27

Podałem panu linki do tych informacji, myślałem, że nie będzie miał pan problemu z odczytaniem, ale dobrze wymienie tutaj: iPRoBe Lab at Michigan State University, Animetrics Inc, Dragica Brayovic, Dr. Julio Garcia, Dr. Joseph Mascaro, Lois Gibson, Dr. Ruud Karsten

zaloguj się by móc komentować

epistemolog @Adrian-Lenz
5 kwietnia 2021 15:39

Panie Adrianie głowa do góry!!!

Przypominam komentarz

 

darkforce @Adrian-Lenz

16 marca 2021 16:56

1. Jeśli temat kiedyś został omówiony, nie znaczy to że problem przestał istnieć.

2. jak ktoś nie ma nic do powiedzenia, niech nie mówi.

3. jak komuś wydaje się że on nie może, to nie znaczy że inni nie mogą. Uważa że w kraju żyją same niedołęgi, jak on?

to tyle dla komentatorów.

Szanowny panie A L, ma pan rację, lecz anonimowi adresaci zawsze będą pana dołować, jeśli nie są zainteresowani tematem. Dzielą ludzi na autorytety które muszą uznać, resztę zaś usiłują zdołować do swojego poziomu. Niech pan zwróci uwagę jak różni się poziomem komentarzy np pani pink- panther czy p.Rembikowska albo Stalagmit od tych co nie mają nic do powiedzenia a gadają

 

To są mali ludzie :(

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @epistemolog 5 kwietnia 2021 15:34
5 kwietnia 2021 16:43

Niby czemu przeszkadzaja ci śluby nazireatu (Jezus był bezżenny, nie pił wina ani nie spozywał winogron, nie strzygł włosów, etc.)

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @betacool 3 kwietnia 2021 20:53
5 kwietnia 2021 16:51

Betacool zwraca się do betacool per pan, w dodatku z małej litery. Ten brak szacunku do siebie samego jest bezcenny.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @epistemolog 5 kwietnia 2021 15:39
5 kwietnia 2021 16:56

Ja usuwam pana komentarze, którymi chce pan urządzać tu jakieś pyskówki.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 3 kwietnia 2021 15:09
5 kwietnia 2021 17:05

Co się znowu mnie czepiasz mały człowieku? Zupełnie przypadkowo na ciebie wpadłem tutaj. A tak ogólnie, to ledwo żyję proszę pana

 

zaloguj się by móc komentować

epistemolog @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 16:56
5 kwietnia 2021 17:08

szkoda, myślałem, że jest pan bardziej kumaty :(

proszę usuwać :)

Z Bogiem

zaloguj się by móc komentować

epistemolog @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 16:43
5 kwietnia 2021 17:12

Mi nie przeszkadzają, bo wiem, że takowych ślubów nie było!

Stwierdziłeś, że złożył, więc proszę o potwierdzenie.

Nie spożywał winogron/nawet suszonych/- jaja sobie robisz :)

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @cbrengland 5 kwietnia 2021 17:05
5 kwietnia 2021 17:14

Nie trzeba Krzysztofie, bardzo proszę.!. Chciałam złożyć osobiście błogosławionych Świąt Wielkanocnych i nie zobaczyłam Twoich notek...A tak szczerze Zdrowych i Wesołych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego, którzy za Światłem Chrystusa idą...Chociaż dzień się kończy to tak od serca...Pan Stanisław zapytał gdy nieporadnie szukałam,aż się zdziwiłam,że ktoś odgadł moje myśli...

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 16:43
5 kwietnia 2021 19:36

Przepraszam, ale kasuje komentarze z wyzwiskami.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 19:36
5 kwietnia 2021 20:10

Preferujemy inną definicję łączącą się z określeniem "wyzwisko" (inne szkoły kończyliśmy).
Ale to pański blog, więc nic mi do tego.

A wracając do listy ekspertów. Obawiam się,ze się nie zrozumiemy. Nie wiadomo z niej,  jaki ekspert poddpisał się pod jaką analizą (data, etc.). Co z tej analizy wynika, czyli np. z jakim stopniem wiarygodności zakłada poprawność głoszonej tezy (o ile faktycznie coś konkretnego głosi, itd. itp.).

Zasugerowałem, abyś spojrzał na jedną z moich notek o Całunie, aby porównać, jak powinno się   opisać proces badawczy dotyczący badania jakiegos artefaktu. Czyli daty, nazwiska, linki do nazwisk, i precyzyjny opis o co (i komu) w tym chodzi. A jak sie da, to i dlaczego chodzi.
Dlaczego zwrócono się akurat do tych, a nie innych ekspertów, czy był jakiś klucz ich doboru, czy po prostu inni (lepsi) nie chcieli się tym zajmować. itd., itp.

Obstawiam, że  się nie doczekam.

 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 20:10
5 kwietnia 2021 20:25

Przepraszam, ale nie dam panu dokładniejszych informacji niż te, które są zawarte w samych raportach. Jeśli idzie o dobór metod, to zostały wybrane takie, które dają najlepsze wyniki w tego typu sprawach (najczęściej kryminalnych). Można wyguglać wypisane przeze mnie nazwiska.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 20:25
5 kwietnia 2021 20:55

Spróbuj wyguglać nazwisko Dr. Julio Garcia (coś jak u nas Jan Nowak)

I tak dookoła Wojtek.

Nie chce mi się dalej.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Adrian-Lenz
5 kwietnia 2021 21:29

"Spróbuj wyguglać nazwisko Dr. Julio Garcia (coś jak u nas Jan Nowak)"  No nie wiem:
https://lvcosmeticsurgery.com/dr-julio-garcia/

"I tak dookoła Wojtek."  Tak będzie, jeśli się nie chce zapoznawać z raportami, zresztą już chyba dość zostało napisane.

zaloguj się by móc komentować

betacool @krzysztof-osiejuk 5 kwietnia 2021 16:51
5 kwietnia 2021 21:47

Dzięki za uważną lekturę Panie Krzysztofie. Za inteligentny komentarz, również - bo to czasami towar strasznie deficytowy.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 5 kwietnia 2021 21:29
5 kwietnia 2021 22:20

Oczywiscie, że nie chce.

Notka jest po to, aby napisać, co jest w takich raportach, czego w nich nie ma oraz dlaczego.
To kto miałby to zrobić?

Można, rzecz jasna,  pisać  notki podając w nich wyłącznie linki, które trzeba samemu sobie przeczytać.

Jasne, że można. Ale po co?

 

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 5 kwietnia 2021 22:20
6 kwietnia 2021 06:17

"Oczywiscie, że nie chce." Powiedzmy, że ta notka jest dla tych, którzy zechcą okazać tyle zainteresowania, żeby jednak te linki przejrzeć.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 6 kwietnia 2021 06:17
6 kwietnia 2021 09:39

Szkoda, że na początku notki o tym nie uprzedziłeś.
Nie straciłbym czasu na wypisywanie pod nią komentarzy.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 6 kwietnia 2021 09:39
6 kwietnia 2021 20:07

Przepraszam za zmarnowanie panu czasu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Maciej-D 8 kwietnia 2021 14:15
8 kwietnia 2021 15:35

A co konkretnie "nie pasuje" i dlaczego?

Istnieją dziesiatki, jesli nie setki, zdjęć siostry Łucji, wykonanych w różnych okresach jej zycia (w różnym wieku)  i po różnych terapiach zdrowotnych.

Coś jeszcze nie pasuje?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @Maciej-D 8 kwietnia 2021 14:15
8 kwietnia 2021 16:05

Jeśli chce pan namalować siostrę Łucję - wizjonerkę z Fatimy, a nie sobowtóra, to zostają panu zdjęcia sprzed 1960r. Tu jest parę w niezłej rozdzielczości: https://sisterlucytruth.org/pre-1967-sr-lucy/, ułożone są chyba chronologicznie. (Żeby powiększyć trzeba kliknąć w górnym prawym rogu.)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Maciej-D 8 kwietnia 2021 15:55
8 kwietnia 2021 16:56

O.K. rozumiem, że rożnice sa na tyle istotne, ze powodują watpliwosci.

Ale jakie sa to róznice, na czym one polegają, ze kwestionuje sie identycznosc postaci na fotografiach?

Niczego konkretnego na ten temat nie przeczytałem, tylko opinie formułowane na podstawie  "wrażeń" dwóchprzypadkowych zdjęć.

Czy reprodukcje prasowe nie zostały "podrysowane" w porównaniu do oryginalnych zdjeć i gdzie te oryginały mozna obejrzeć.

Ale ani mru, mru o tym, kto i kiedy te zdjęcia wykonał, jakim aparatem, o jakiej rozdzielczości, jak ( i czy) ustawione zostało tzw. fokusowanie obrazu, etc., etc.

Zawodowy fotograf mógłby wyciagnąc jeszcze sporo wiecej okolicznosci, ktore nalezaloby sprawdzić.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Maciej-D 9 kwietnia 2021 09:49
9 kwietnia 2021 11:21

Skoro Pan nie wie tego i owego oraz  także  czegoś innego, to na jakiej podstawie może twierdzić, że "wątpliwości i dylematy" są uzasadnione? Chyba najpierw wypadałoby postarać się dowiedzieć czegoś na temat, o którym się "nie wie".

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Maciej-D 9 kwietnia 2021 13:32
9 kwietnia 2021 17:29

Ja zaś mam takie oto spostrzeżenie, że albo Pan nie przeczytał moich komentarzy, albo ich nie zrozumiał.

Niczego Panu nie odmawiam, zwracam tylko uwage, ze w takich przypadkach  kategorycznosc stwierdzeń powinna  zdecydowanie bardziej  wynikać z esparwdzenia, co jest przedmiotem dyskusji.

Prosze Szanownego, jeśli porowna sie swoje zdjecie zrobione na pożegnanie ostatniej klasy szkoły średniej i  swoje zdjecie z okresu 20 lat póxniejszego, gdy akurat fotografia wykonana była np. tuż po zapaleniu okostnej, to gwarantuję, że każdy kto porównałby takowe fotki, a bezposrednio nie miał codziennego kontaktu z osobą  widoczną na na fotkach, miałby "uzasadnione" watpliwosci. Ale gdy mu wyjaśniono, kto, kiedy, dlaczego i po co sugerowal porównywać takie dwie fotki, wówczas tegorodzaju wątpliwości  nie powinny dotyczyc fotek, ale intencji  sugerującego coś wprost lub w podtekście.

I to by było na tyle.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Maciej-D 10 kwietnia 2021 00:50
10 kwietnia 2021 08:24

Zatem krótko:

Ja widzę wystarczające podobieństwo osoby przedstawionejna zaprezentowanych  fotografiach, co jednoczesnie oznacza, że  nie dostrzegam  suflowanego problemu.

Tyle w temacie.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 10 kwietnia 2021 08:24
10 kwietnia 2021 21:46

Problem w tym, że specjaliści w rozpoznawaniu twarz, tacy jak Lois Gibson czy Dragica Brayovic tych wystarczających podobieństw nie widzą.  Ale Pan wie lepiej.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 10 kwietnia 2021 21:46
10 kwietnia 2021 23:23

Proszę Szanownego. Specjalistów ci u nas nadmiar. Jęsi zapyta sie o ipinie dziesięciu, diagnoza moglaby być zapewne"fifty-fifty". Ale dwóch to trochę przymało, aby przesądzać odnosnie  tak istotnej kwestii.
Ale, o ile zrozumiałem, zapytano tylko dwóch. Czy to znaczy, że żadnych innych.poza wspomnianymi,  na tym bożym świecie nie ma? A jesli są, to dlaczego wybrano akurat tych, a nie innych?

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @stanislaw-orda 10 kwietnia 2021 23:23
10 kwietnia 2021 23:39

fifty fifty

Nie ma takiej opcji, że 50/50. To takie sposoby liczenia.

Machnij ręką. Ile tego się wzniesie.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 10 kwietnia 2021 23:23
11 kwietnia 2021 07:45

Nie zapytano tylko dwóch, jest więcej opinii specjalistów w tym temacie. Wymieniałem ich w poprzednim komentarzu.

A czemu wybrano właśnie tych? Choćby dlatego:

Lois Gibson - pomogła w rozwiazaniu 1266 spraw kryminalnych, dzięki umiejętności rozpoznawania twarzy i rysowania portretów podejrzanych

Dragica Brayovic - jest jedną z "super recognizers" w projekcie UNSW Sydney dr Davida White'a

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 11 kwietnia 2021 07:45
11 kwietnia 2021 11:22

Zakładam, że to sami "katolicy", nieprawdaż?

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 11 kwietnia 2021 11:22
11 kwietnia 2021 11:36

W mojej opinii dr Chojnowski wybrał takich ludzi, których rozsądny czlowiek powinien wybrać w celu uczciwego zbadania tej sprawy. Ciężko posądzić któregokolwiek z nich o jakieś sedewakantystyczne sympatie czy brak kompetencji.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Adrian-Lenz 11 kwietnia 2021 11:36
11 kwietnia 2021 13:22

Proszę Szanownego. Jesli powstaną opinie przynajmniej  trzech różnych  zespołów w  przedmiotowej  kwestiui, wówczas, być może, byłby to temat do dyskusji. Póki co, nie jest.

To by było z mojej stronyn na tyle.

A na ile z pańskiej, to już nie jest moje zmartwienie.

zaloguj się by móc komentować

Adrian-Lenz @stanislaw-orda 11 kwietnia 2021 13:22
11 kwietnia 2021 14:18

Przeprowadzone analizy są od siebie niezależne. Panu chodzi o to, żeby podobne badania zleciła "druga strona" i wtedy będzie można porównać .Rozumiem, że dopiero wtedy może Pan się przekonać. Niech Pan sobie czeka. Mi jednak to, co do tej pory mamy wystarcza, żeby formułować stwierdzenia jak w notce. Uważam to za uzasadnione.

zaloguj się by móc komentować


ArkadiuszNiewolski @Adrian-Lenz
20 września 2021 18:23

Problem polega na tym ,że to nie trzeba badań tylko wystarczy spojrzec na zdjęcia i przeanalizować wypowiedzi ale Polacy nie chcą tego widzieć i między innymi dlatego są traktowani jak barany prowadzone na rzeż którym się nie tłumaczy nic. Większość wiadomości ze swiata jest pomijana w polskich mediach nawet tych najbardziej niby niezależnych. Nawet gloria tv na swiecie słynie z wolności wypowiedzi w Polsce jest ostro cenzurowana. Zresztą pisząc na niewygodne dla Polaków tematy trzeba być przygotowanym na atak w stylu obrażają JPII i koniec dyskusji i jeszcze słynne powiązania z Rosją ostatnio dowiedziałem się że wordpress jest w rosyjskich rękach i trzeba uważać na tych co korzystają :)

zaloguj się by móc komentować

dziadek-gpgpu @ArkadiuszNiewolski 20 września 2021 18:23
21 września 2021 13:13

Bardzo przepraszam, za to co zamierzam napisać, ale w mojej intencji to dla Pańskiego dobra.
Sugerowałbym przystąpienie do Sakramentu Spowiedzi, a następnie przyjęcie Komunii Świętej.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować